avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Górski od Magdy

Jeszcze raz JFNP, z wśród kangurów

Sobota, 28 marca 2020 · dodano: 20.05.2020 | Komentarze 0

Moja przyjaciółka nareszcie poczuła się lepiej i wybrałyśmy się jeszcze raz do parku narodowego. Tym razem naszym celem były wędrówki szlakami pieszymi, oraz wizyta w pubie, który jest znany z odwiedzających go kangurów. Przychodzą jak do siebie, bo oczywiście ludzie je dokarmiają. Oficjalnie nie powinny wchodzić do środka, ale weź im wytłumacz. Jest to taka lokalna atrakcja - można napić się piwa z kangurem:)
Zastałyśmy widok dość smutny - knajpa zamknięta z powodu restrykcji, a pod pubem....stado głodnych, i spragnionych chyba, kangurów różnej wielkości. Widać było, że czekają na ludzi, na jakieś ochłapy chociaż. To chyba niedobrze, że się tak uzależniły od człowieka.