avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Górski od Magdy

John Forrest National Park

Środa, 25 marca 2020 · dodano: 20.05.2020 | Komentarze 0

Tym razem, pojechaliśmy trochę pod miasto, gdzie na trasie starej kolejki wąskotorowej wytyczono trasę po parku narodowym. Trzeba podjechać autem, bo droga tam do przyjemnych nie należy. Ale już na miejscu - jest cudnie. Daniel robi dwie loopki, ja jedną - on przyjeżdża może pół godziny po mnie, no ale ja jadę relaksacyjnie, a on treningowo.
Teren nie należy do moich ulubionych nawierzchni - szuter, miejscami ślisko, do tego rollercoaster, a właściwie przez 3/4 trasy pod górkę. Magda twierdzi, że przez połowę, ale co ona tam wie:)) Mimo grubych opon i bardzo turystycznego tempa nieźle się zmachałam...
W poniedziałek miałam lecieć do domu, ale niestety Garruda Indonesia odleciała beze mnie....i jeszcze kilkunastu osób, które podobnie jak ja, dopiero przy odprawie na lotnisku dowiedziały się, że od teraz na Bali obowiązuje wiza, nawet gdy lotnisko w Denpasar jest tylko tranzytem.... Tym samym #lotdodomu z Denpasar do Warszawy także odleciał beze mnie.. I tak to się zaczęło robić coraz bardziej nerwowo....