avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Górski od Magdy

Rottnest Island - dzień drugi

Sobota, 21 marca 2020 · dodano: 19.05.2020 | Komentarze 1

Dzisiaj moja przyjaciółka poczuła się gorzej i wczesnym promem wróciła do domu. A ja, zgodnie z pierwotnym planem, zostałam do wieczora na wyspie. Było błogie lenistwo na plaży, obserwacja nowozelandzkich fok, kręcenie się po wyspie. Jeszcze raz objechałam sobie całość. Gdyby nie ten upał, to byłoby wspaniale. Ja jednak zupełnie nie nadaję się do takiego klimatu.
Decyzja o wcześniejszym przyjeździe była trafiona, ponieważ już w poniedziałek z powodu rzekomej pandemii zamknięto wyspę i nie kursowały na nią żadne promy. Kilka dni później dowiedzieliśmy się, że skierowano tam statki pasażerskie z australijskimi podróżnikami na dwutygodniową kwarantannę, aby nie wpuszczać ich do Perth. Pechowcy, nie? Na koszt rządu pobyt w raju... Niektórzy to mają szczęście.

Wieczorem, po zejściu z promu, nocny powrót do Applecross, bez lampki przedniej. Takie o małe szaleństwo:)
Link do tej ciekawszej mapki:https://www.endomondo.com/users/18457158/workouts/1504228040