avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Kolarzówka Magdy

Mandurah i wzdłuż highwayki

Środa, 18 marca 2020 · dodano: 19.05.2020 | Komentarze 0

W ramach przygotowań do maratonu podróżnika, chciałam zrobić pierwszą w tym roku setkę w tych jakże pięknych i zbliżonych do polskiego lata okolicznościach. Wybrałam nudną trasę wzdłuż autostrady, na której za to można było poszusować. Pusto, niestety także wiatr z południa i niczym nie osłonięta droga rowerowa. Do tego objazdy, bo jesień to czas w Australii na remonty takich tras.
Pięknie było nad oceanem u celu mojej podróży, gdzie trochę się potoczyłam, a w większości pojechałam pociągiem z powodu wiatru. W zatoczce buszowały delfiny. Podmuchy sprawiały, że nieprzyjemnie było nawet siedzieć. Trzeba było chować się gdzieś za drzewami.
Wracam na rowerze, wiadomo, z wiatrem:) Do odcinka, w którym zaczynają się te objazdy. I znowu ratuje się pociągiem. Trasa w jedną stronę zaliczona, wprawdzie w kawałkach, ale kto by tam na szczegóły patrzył:)
Chyba wtedy zaczęliśmy śledzić wiadomości, bo normalnie to telewizor służył do oglądania starych, polskich filmów. Oczywiście z powodu korono-wirusa. Ale jakoś specjalnie jeszcze się nie przejmowaliśmy i podchodziliśmy do tego na luzie. Obostrzeń nie było, jedyne co, to brakowało papieru toaletowego, na szczęście mieliśmy zapasy:) Planowałyśmy z Magdą kolejny weekendowy wypad.
Link do mapy: https://www.endomondo.com/users/18457158/workouts/...