avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Uni

Po kwarantannie

Środa, 15 kwietnia 2020 · dodano: 18.05.2020 | Komentarze 1

No nareszcie!! Ale się wyrwałam, jak wypuszczona z klatki. Dwa tygodnie garowania w domu, nie wiadomo po co i dlaczego, codzienne wizyty, tzw. balkonowe, miłych panów w mundurach, zajadanie stresu, odreagowanie powrotu do domu za 4 średnie krajowe z jakże wspaniałą akcją #lotdodomu, noclegu na Centralnym w Warszawie dzięki kochanemu rządowi, wypisywania dokumentów o zasiłki i pożyczki - jak zwykle zresztą dla całej rodziny... o matko jakie to wszystko było przygnębiające. Dobijające. Korony nie miałam, bo tak sobie postawiłam:), mimo że w moim samolocie ze sławetnej akcji ktoś ponoć wirusa miał, o czym poinformował mnie Sanepid....w 12 dniu kwarantanny, uziemiając na te 2 dni pozostałe także mieszkającą ze mną moją mamę. Czy ktoś w tym widzi jakiś sens?
No więc nareszcie mogłam wyjeździć całą tą złość i bezsilność. Bo nawet myśląc inaczej i tak jesteś w mniejszości, co jest bardzo przygnębiające. I musisz robić, to co ci większość nakaże. Czekam na lato i 40-sto stopniowe upały, na te twarze w maseczkach...
Poza wszystkim jednakże, bezpośrednie przeżycie takich czasów, tym bardziej, że miałam szczęście obserwować je w kilku krajach, jest bezcenne.