avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Uni

Przełamałam dystans 30 km

Sobota, 20 stycznia 2018 · dodano: 21.01.2018 | Komentarze 3

Na dworze jest wręcz wiosennie dzisiaj i w dodatku bezwietrznie, więc pokusiłam o trochę dalszy wyjazd. Chyba nie spowoduje to nawrotu choroby. Na początek dwa kółka po parku z psem, który jest coraz bardziej wysportowany i dzisiaj biegał nawet 14 km/h!.
Potem wolno po mieście, chciałam zdążyć przed opadami, ale niestety 6 km musiałam jechać w padającym, mokrym śniegu i to w dodatku pod silny wiatr. Stąd ta  świetna średnia. Po powrocie do domu ja, jak również Uni nadawał się do wyżymania. A rozgrzać nie mogłam się jeszcze z dobrą godzinę.
Doszłam do wniosku, że chyba nie znam innej trasy, niż ta na Częstochowę. Aż dziw, że jeszcze mi się nie znudziła. Po powrocie z wakacji zacznę objeżdżać inne tereny, a ponieważ pogoda ma być ładna, wybiorę się też rowerem do Kluczborka w ramach oszczędności 5 złotych na busie:)
A tymczasem - do zobaczeni 30 stycznia. Może na wakacjach uda mi się wypożyczyć rower i pojeździć w tych cudnych temperaturach powyżej 20 stopni.