avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Uni

Uraz poszedł w niepamięć - pierwsze koty za płoty

Sobota, 14 października 2017 · dodano: 14.10.2017 | Komentarze 6

W dniu 23 września w Poznaniu spotkała mnie niemiła niespodzianka - upadek na plecy ze źle zabezpieczonych schodów, który zakończył się złamaniem podgłówkowym kości ramiennej prawej. Ból był paskudny, ruchomość żadna, ale na szczęście odchodzi się od gipsu i dostałam tylko ortezę, która można ściągać do kąpania, mycia głowy i podrapać się spokojnie. Do tego ćwiczyć jak najwcześniej się da. Trudno mi się pisze, także na komputerze. Oczywiście skarżę o odszkodowanie właściciela budynku, tym bardziej, że absolutnie nie mogłam pojechać do Paryża na zaplanowany wyjazd, nie dało rady.
Ale najtrudniejsze okazało się odstawienie od roweru. Dziś już nie wytrzymałam i miałam wybrać się tylko na krótko do miasta, po przesyłkę, ale było tak fantastycznie, że pojechałam trochę dalej. chciałabym jeszcze dalej, ale rozsądek mnie przystopował. Może jutro zwiększę dystans o 5-10 km i na pewno zabieram rower do Ciechocinka na tydzień:)
Złośliwość jest jeszcze taka, że za dwa tygodnie wyprowadzam się do Opola, więc jak się domyślacie - pakowanie pójdzie mi jak po grudzie:(( Dobrze, że mam cudownych przyjaciół - Olę, Leszka, Adriana i drugą Olę, którzy zorganizowali mi pomoc na bieżąco i także przy pakowaniu i przeprowadzce. Baaardzo Wam dziękuje Kochani.

Mój krwiak po jakiś 10 dniach od urazu.

eranis
| 19:47 wtorek, 24 października 2017 | linkuj Schody były niedoble:((
yurek55
| 20:40 niedziela, 15 października 2017 | linkuj Atakujące schody muszą być ruchome. Inaczej tego nie widzę!
eranis
| 20:30 niedziela, 15 października 2017 | linkuj Dziękuję chłopaki. Dzisiaj też pojeździlam, tym razem na Meridzie, nawet lepiej bo lżejsza jest. Chciałabym jeszcze te ostatnie dni w Szczecinie pojeździć po okolicy na pożegnanie.
A schody to mnie zaatakowały po prostu, o!
mors
| 20:25 niedziela, 15 października 2017 | linkuj :0
Przynajmniej wiemy, ze nie masz jeszcze osteropeozy. ;))

Za co bedziesz skarzyc te schody? Oblodzone byly? ;)
Jurek57
| 06:29 niedziela, 15 października 2017 | linkuj Współczuję ...
yurek55
| 17:44 sobota, 14 października 2017 | linkuj Bardzo mi przykro i mocno Ci współczuję. Dobrze, że już wracasz do zdrowotności.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zemob