avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Uni

Niedzielne gradobicie

Niedziela, 23 kwietnia 2017 · dodano: 24.04.2017 | Komentarze 2

Jak nie deszcz to jeszcze lepiej-grad mnie wysmagal po gębie. Cudnie! I to trzy razy, żebym sobie dobrze zapamiętała jak spędza się niedzielę (pod dachem w markecie).
Te ostanie zawirowania pogodowe skłoniły mnie d refleksji, że jeśli do 20 maja nic się nie poprawi, to ezygnuje z maratonów, bo nie zdołam się przygotować.

Kot
| 19:03 poniedziałek, 24 kwietnia 2017 | linkuj Ależ Agnieszko, po co rezygnować? :) Ja też prawie nie jeżdżę. Myślę, że nie tylko my mamy dość tej podłej pogody. Mimo zupełnego braku formy, niczym się nie przejmuję i nie odpuszczam żadnego ze swoich startowych planów. Wygramy świeżością - zobaczysz! Do boju :)) A teraz.... nacieszmy się kanapą i domowym ciepełkiem :)
yurek55
| 16:33 poniedziałek, 24 kwietnia 2017 | linkuj A mnie się wydaje, że Ty jesteś lepiej przygotowana od 99% innych ludzi. Poważnie. Nie rezygnuj.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oncic