avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Sprzęt Uni

Popołudniowo i Dobra z Asią

Wtorek, 14 marca 2017 · dodano: 14.03.2017 | Komentarze 2

Mimo, że nie było słońca... A do tego znowu miałam wolny wtorek i najbardziej to mi się podobało moje łóżeczko, albo pudło, ewentualnie leżenie przed pudłem w łóżeczku... Ale się zmobilizowałam, bo wiedziałam, że będzie fajnie. No i było.
Około 16 umówiłam się z Joanna Zygmunta i powiozłam ją na przejażdżkę zakończoną pysznym żurkiem. Tego mi było trzeba!
Nagranie w dwóch częściach, bo Asia zapomniała telefonu ze Stravą, a chciała mieć ślad z tej przejażdżki.

JoannaZygmunta
| 06:57 środa, 15 marca 2017 | linkuj Aga dzięki, było fajosko a do tego musimy to powtórzyć jak będzie cieplej, dłużej jasno i koniecznie wjechać do kwitnącego ogrodu różanego. Uwielbiam kwiaty :)
yurek55
| 20:04 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj Trzeba tylko wyjść z domu, potem jest już z górki.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kwysl