avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl

Najazd na Puszczę Bukową

Niedziela, 22 stycznia 2017 · dodano: 22.01.2017 | Komentarze 3

Niestety, nieudany. Rano zdjęłam kolcowate opony, bo już nie ma sensu z nimi jeździć - tylko się niszczą i spowalniają. Chociaż domyślałam się, że pewnie w puszczy jest jeszcze lód. Odwiedziłam dawno nie jeżdżone przeze mnie Prawobrzeże, ruch jest dziś niewielki, więc spokojnie przez most można było jechać ulicą. 95% ścieżek bez lodu, dojechawszy do Drogi Górskiej musiałam się wycofać, zresztą nawet kolce nic by nie pomogły - one są dobre na w miarę równy lód, a nie na taką mozaikę z zamarzniętego śniegu i kałuż. Także decyzja o zmianie opon w sumie dobra:) Tylko na niewielkich odcinkach prowadziłam maszynę.
A po wszystkim jeszcze wizyta w Spa dla rozluźnienia ciała i ducha kilka seansów w grocie śnieżnej i saunie czyni cuda! Polecam jako relaks.