avatar Ten blog rowerowy prowadzi eranis z miasteczka Opole. Mam przejechane 15962.04 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.27 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy eranis.bikestats.pl
  • Temperatura -2.0°C

Wolny wtorek

Wtorek, 17 stycznia 2017 · dodano: 17.01.2017 | Komentarze 5

Uwielbiam takie dni a'la weekend w środku tygodnia - zero pracy, można pospać aż do przebudzenia się bez budzika... Trochę zimno rano mnie przeraziło, więc czekałam aż do południa i opłacało się. Na drogach widać odwilż, temperatura była czasami w okolicach zera.
Pan z cysterny trochę mnie poszarpał bo na muldach w Przylepie zawsze jadę blisko środka (ale jeszcze po swoim pasie) i mu się to nie spodobało. Nie wiem jednak na kogo trafił, będzie miał problemy i ponowne badanie u psychologa z uwzględnieniem poziomu agresji.

MARECKY
| 12:10 środa, 18 stycznia 2017 | linkuj Cytowałem klasyka :-)
mors
| 21:18 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj I tu się grubo mylisz - nie wystarcza... Kiedyś też się tak łudziłem i srodze się rozczarowałem w realu...
eranis
| 21:10 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj Morsie, oczywiście. Wystarczy analiza wpisów i komentarzy:)
Marecky-to się jeszcze sprawdzi, poddam to wnikliwej analizie. Ale zero agresji to też niedobrze.
MARECKY
| 20:16 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj Zgłaszam ,,Agresywność zero'''' :-)
mors
| 18:45 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj Znajomym z BS też badasz poziom agresji? ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa walas